Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje podporuje výzkumy studentů v rámci jejich závěrečných prací. Má pro spolupráci se vzdělávacími institucemi vytvořený metodický pokyn, který definuje a vymezuje všechny postupy. Pro komunikaci s institucemi a jejich studenty máme pověřeného zaměstnance dr. Jiřího Růžičku, jehož pokyny jsou uvedeny níže:

 

Vážení studenti,

chápeme, že získání jistého objemu informací je nezbytným předpokladem pro pozitivní posudek a úspěšné obhájení Vaší práce. Na druhou stranu musím upozornit, že počet studentů každoročně zakončující studia v ČR související s přednemocniční péčí se pohybuje ve stovkách. Pokud by se každý tento student obrátil na všechny záchranné služby s časově významným úkolem, náš provoz by byl tímto zásadně zatížen a na to, bohužel, nemáme kapacitu. Tlak studentů na naší záchrannou stužbu, potažmo na mne, se rok od roku jenom stupňuje. Mnohdy bych žádosti označil jako phissing, přitom nemáme legislativně danou povinnost zpracovávat informace pro studenty a komunikovat s nimi. Výše uvedenými řádky se snažím vysvětlit poněkud striktní pravidla, kterými se organizace při poskytování dat řídí, které jsou definovány v závazném schváleném metodickém pokynu a který je zcela závazný i pro mne.

Pro komunikaci se studenty je určený výhradně Email. Na žádosti odeslané poštou nebo doručené osobně nebudeme reagovat.

S veškerými požadavky a žádostmi se obracejte výhradně na mne, mail jiri.ruzicka@zzspk.cz. Žádosti odeslané komukoliv jinému budou ignorovány, protože Váš Email, tj. mail z Vaší adresy, slouží k archivaci Vašeho požadavku, a proto nebudu pracovat s přeposlanými maily od kohokoliv jiného, kdy odesílatel nejste přímo Vy.

Nejjednodušší způsob získání informací je dotazníkové šetření mezi zaměstnanci, zkoumající jejich názory. Rozesílám výhradně pouze elektronické dotazníky vytvořené v nějakém on-line systému (tj. rozesílám odkazy na on-line dotazníky). Neakceptujeme papírové formuláře ani jejich scany. Dotazník nesmí obsahovat žádné otázky citlivé povahy nebo poškozující dobré jméno naší organizace. Dotazník nesmí být rozsáhlý, doporučuji cca 20 otázek. Otázky v dotazníku musí být číslovány, pro další identifikaci. Neakceptujeme rozsah dotazníku blížící se 50ti otázkám.

 

Další možností získání dat je výběr z následujícího:

• statistická data z provozu ZZS k poskytování PNP. Musí jít o data přístupná jednoduchým dotazem v našem informačním systému. V případě rozsáhlejšího požadavku nebude takové žádosti vyhověno.
• informace k poskytování PNP - nepovoluje se nahlížení do zdravotnické dokumentace. Lze povolit pouze zpracovávání pokynů a obecných informací k PNP, povolujeme pouze nahlížení do pokynů, které lze pouze v přítomnosti našeho jiného zaměstnance. Nerozesíláme žádné naše pokyny ani jiné vnitřní dokumenty mailem.
• Vlastní pozorování na ZOS a informace ze ZOS – vhodné mít předjednáno s pracovníkem ZOS, ideálně s vedoucím ZOS
• Vlastní pozorování během praxe při výjezdové činnosti – žádost musí obsahovat konkretizaci výjezdů
• Informace k provozu vzdělávacího a výcvikového střediska
• informace ke zdravotnickému vybavení
• informace k vybavení a k řešení mimořádných událostí
• informace k ekonomickým údajům
• informace k vozovému parku

Poskytnutí výše uvedených údajů nesmí být pro naše zaměstnance časově náročné, vzhledem ke všemu výše uvedenému.

Poskytnutí jakýchkoliv údajů je vázané na schválenou Źádost o poskytnutí dat – viz odkaz zde níže. Prosím Vás, pohlédněte si pečlivě I zveřejněný vzor vyplněné žádosti.

Žádost musí být nazvaná přesně dle formátu Prijmeni_Jmeno_ZADOSTrok.pdf. Například Badavy_Jan_ZADOST2024.pdf. Slouží k archivaci žádostí, proto to takto přesně požadujeme.

Součástí žádosti musí být potvrzení o studiu, s výjimkou studentů FZS ZČU, kteří jsou naší organizaci osobně známí. Potvrzení přiložte jako druhý soubor k mailu, nazvaný obdobně, např. Badavy_Jan_POTVRZENI2024.pdf (nebo jpg). Váš mail tedy bude obsahovat jako přílohu 1/ žádost o poskytnutí dat 2/potvrzení o studiu. V textu mailu pište pouze název Vaší práce, neopisujte mi tam anotaci ani Vaše ujištění o dodržování legislativy. Anotace, resp. cíle práce, je důležitá v žádosti. Podívejte se na vzor žádosti.

Opakuji, že nezasíláme žádné pokyny, postupy, vzdělávací materiály atp. Emailem. Mohu povolit maximálně nahlédnutí do těchto materiálů, za přítomnosti nějakého jiného zaměstnance ZZS. Ideální je mít s někým předjednané a v žádosti adresované mne toto uvést. Zásadně neumožňujeme nahlížení do archivu zdravotnické dokumentace. Archiv je veden elektronicky a realizace nahlédnutí by byl nepřípustný nápor na naše IT. Studenti ale mohou získat data z dokumentace jednoduchým způsobem – svou účastí na výjezdech, v rámci své praxe, kde si mohou vést poznámky, samozřejmě při zachování platné legislativy. O použití těchto dat potom požádají v žádosti, jak je popsáno výše.

Žádost může být zamítnuta i při překročení našich kapacitních možností, např. náporem několika stejných žádostí na výzkum v jedné věci.

Metodický pokyn připouští udělení výjimky z výše uvedených pravidel. Výjimka ale musí být odůvodněná, např. přímým zájmem naší organizace na konkrétním výzkumu. Tento přímý zájem musí být předem deklarovaný, např. vedením ZZS. Výjimku nemohu udělit sám o sobě. Na udělení výjimky není nárok.

Vzdělávací instituce (škola) většinou vyžaduje souhlas ZZS s předmětným výzkumem jako přílohu práce. Formát tohoto souhlasu není nikde legislativně ukotven, mám za sebou bohatou historii udílení nejrůznějších forem souhlasů, jejichž vyřizování bylo i časově nepřípustně náročné. Proto je nyní provedeno formální sjednocení souhlasů ZZS a tyto budou udíleny pouze přímo jakou součást/příloha Vaší žádosti na našem formuláři (viz níže). Potvrzenou a mnou podepsanou žádost, v případě kladného vyřízení, Vám zašlu Emailem.

Z výše uvedeného vyplývá, že zásadně nic netisknu, neskenuji ani nechodím na poštu s dopisy. Náš souhlas s Vaší prací je možný pouze elektronicky a pouze jako součást Vaší žádosti na našem formuláři (viz níže).
Pokud mi přesto pošlete formulář Vaší školy s prosbou o vyplnění a zpětné odeslání, pošlete jinak nazvanou nebo neúplnou žádost, s Vaším výzkumem již nyní nesouhlasím. Důvodem mého nesouhlasu je osobní přesvědčení, že student usilující o získání titulu musí být schopen porozumět psanému textu viz. výše.

Závěrem apeluji na všechny studenty ČR, potažmo na jejich školitele, aby zvážili rozesílání svých požadavků všem členům IZS v ČR a podobně. Prosíme, obracejte se primárně na blízké ZZS, kam jste příp. chodili na praxi a rozložte tak tlak, který výzkum vyvolává.

Přeji všem úspěšnou obhajobu.

MUDr. Jiří Růžička, Ph.D., pověřený zaměstnanec
jiri.ruzicka@zzspk.cz


odkaz – formulář        předvyplněný ukázkový formulář

ZZSPK umožňuje vykonávat OP/stáž na výjezdových základnách obvykle těmto žadatelům:

• lékařům v rámci předatestační přípravy lékařů,
• studentům vysokých škol v oboru zdravotnický záchranář,
• studentům specializačního studia lékařských a nelékařských zdravotnických oborů,
• frekventantům kurzu řidiče sanitních vozidel v akreditovaných vzdělávacích zařízeních v rámci výukového programu kurzu,
• příslušníkům složek IZS v rámci uzavřených dohod o spolupráci,
nebo společných vzdělávacích projektů.

Přednostně se OP/stáže umožňují studentům zdravotnických škol, zaměstnancům zdravotnických zařízení a frekventantům akreditovaných vzdělávacích zařízení, které mají se ZZSPK uzavřenou dohodu.

Stáže probíhají ve výjezdových skupinách v osmihodinových
a dvanáctihodinových směnách dle vzájemné dohody. OP/stáže jsou službou zpoplatněnou podle platného ceníku ZZSPK (pokud není smluvně ujednáno jinak).
OP/stáž na pracovištích je možno vykonat na základě zaslané písemné žádosti.
Kontakt: hlavní sestra Mgr. Jana Průchová, e-mail - jana.pruchova@zzspk.cz

V žádosti uvádějte prosím následující údaje:
• objednatel,
• účastník OP/stáže,
• místo výkonu odborné praxe (výjezdová základna ZZSPK),
• termín odborné praxe,
• rozsah odborné praxe v dnech/hodinách.

OP/stáž na operačním středisku je možno vykonat na základě zaslané písemné žádosti.
Kontakt: Vedoucí zdravotnického operačního střediska - PhDr. Mgr. Antonín Pojeta, LL. M., e-mail – antonin.pojeta@zzspk.cz

Po schválení požadavku na zajištění OP/stáže ze strany ZZSPK budete vyzváni k sepsání smlouvy.

OP/stáž si domlouvejte s dostatečným předstihem (cca měsíc před nástupem)
v případě kratší doby Vám nemusí být praxe umožněna.


 

 K 1.červnu 2003 se datuje počátek novodobé Zdravotnické záchranné služby v Tachově, kdy po uzavření nemocnice v Plané u Mariánských Lázní (r. 2002) byla budově tachovské polikliniky zřízena výjezdová základna skupiny RZP.

Celý článek

KDO JE FIRST RESPONDER (FR)?


V tomto případě se jedná o dobrovolníka neboli poskytovatele první pomoci, který je automaticky osloven dispečerským softwarem zdravotnického operačního střediska (ZOS) Zdravotnické záchranné služby Plzeňského kraje (ZZS PK) v případě život ohrožujících stavů, především náhlé zástavy krevního oběhu. Dobrovolník je vyškolen lektory vzdělávacího výcvikového střediska (VVS) nebo úspěšně absolvoval certifikovaný kurz Evropské resuscitační rady (ERC) v poskytování neodkladné resuscitace. Oslovování a následné aktivování je realizováno prostřednictvím mobilní aplikace O2 SOS.

 

JAK APLIKACE O2 SOS FUNGUJE?


Systém automaticky na žádost ZOS vyhledává dobrovolníka/FR nacházejícího se v okolí události s život ohrožujícím stavem. Pokud se dobrovolník rozhodne výzvu přijmout, aplikace jej automaticky začne navigovat k pacientovi. Zároveň ZOS zaznamená přijmutí výzvy dobrovolníkem a o blížící se pomoci podává zprávu volajícímu na tísňovou linku.

 

FR SE MŮŽETE STÁT I VY!

  • Máte chuť, odhodlání i odvahu, umíte zachovat chladnou hlavu a rychle se rozhodovat ve vypjaté situaci?
  • Chcete se naučit něco nového a stát se platným členem řetězce přežití?
  • Myslíte, že jste schopen/a poskytnout první pomoc postiženému do příjezdu profesionálních výjezdových skupin zdravotnické záchranné služby, u kterého došlo k náhlému selhání základních životních funkcí?

Pokud jste na všechny otázky odpověděli ANO, zaregistrujte se na webové adrese fr.zzspk.cz

Výběr vhodných uchazečů již musíte ponechat na nás, ale možná to budete Vy, kdo bude mezi těmi, kteří budou moci touto formou pomáhat.

Na stránkách fr.zzspk.cz naleznete také aktuální informace o připravovaných kurzech pro FR pořádané ZZS PK.

ZZS Pk v současné době zajišťuje přednemocniční neodkladnou péči (PNP) pomocí 23 výjezdových základen (VZ) (stav ke dni 17. 10. 2017).

Celý článek

Každý výjezdový vůz je vybaven kompletně k poskytování neodkladné přednemocniční péče.

Celý článek

V součastné době, po sloučení všech VZ plzeňského kraje, flotila obsahuje celkem 112 vozidel RLP a RZP.

Celý článek

  • 16.10.2017 

Evropský den záchrany života 2017

Tisková zpráva 

Fotogalerie z Kids Save Lives 2017 - ZDE

Video z Kids Save Lives 2017

video

 

  • 18.10.2016

Kids Save Lives 2016

Video z Kids Save Lives 2016

video1

 

Historie přednemocniční neodkladné péče (PNP) se v krajském městě Plzeň začala v pravém slova smyslu odvíjet na jaře roku 1974. Do té doby byla dostupnost "PNP" v Plzni nedostatečná a technicky nedokonalá.

Celý článek

Úvodem něco málo z historie naší oblasti – ZZSPS byla ustanovena k 1. 1. 1993. Měla 2 stanoviště – a to v budově bývalé polikliniky PS v Plzni Skrétově ulici a v budově LDN v Kralovicích. Sloužilo se v režimu nepřetržitého provozu po dvanáctihodinových směnách.

Celý článek

V roce 1993 se začala psát historie ZZS Vlčice, kde díky MUDr.Michalu Marečkovi lékaři LZS Líně a partě nadšenců vznikla Záchranná služba v Blovicích na poliklinice pod křídly Nemocnice Stod, která se v roce 1995 přestěhovala do nových prostor penzionu ve Vlčicích, kde sídlí dodnes.

Celý článek

Okres Rokycany byl po Praze a Brnu prvním okresem v republice, ve kterém jezdily vozy rychlé pomoci a to od roku 1963.Od samého počátku byla ZS součástí ARO OÚNZ Rokycany.

Celý článek

Aktuálně hledáme:

  • Pracovníky pro práci na zdravotnickém operačním středisku

POŽADUJEME:
- chuť učit se novým věcem
- ochota kontinuálně pracovat na rozvoji osobnostních dovedností
- vůle pracovat v nově sestaveném mladém progresivním týmu
- kladný vztah k informačním a komunikačním technologiím
- výborné komunikační dovednosti
- znalost cizího jazyka na komunikační úrovni výhodou

ZDRAVOTNICKÉ VZDĚLÁNÍ:
Podmínkou je vzdělání v oboru:
- zdravotnický záchranář, všeobecná sestra pro intenzivní péči, absolvování certifikovaného kurzu operačního řízení ve zdravotnictví

nebo také:
- absolventi oboru zdravotnický záchranář bez povinné praxe ve zdravotnickém zařízení

NABÍZÍME PRÁCI:
- v dynamickém a progresivně se vyvíjejícím úzce specializovaném medicínském oboru
- v multigeneračním zkušeném kolektivu
- v moderním prostředí informačních a komunikačních technologií
- nadstandardní platové ohodnocení
- s možností postgraduálního vzdělávání a kariérního růstu

Nabízíme možnost nezávazného pohovoru a seznámení s prací na zdravotnickém operačním středisku formou krátké stáže a pohovoru s vedoucími pracovníky.

Své strukturované CV zasílejte hlavní sestře ZZS PK, paní Mgr. Janě Průchové na adresu jana.pruchova@zzspk.cz

 

  • Záchranář/záchranářka pro výjezdovou skupinu na VZ Planá u Mariánských Lázní

POŽADUJEME:

- Odborná způsobilost zdravotnický záchranář VŠ/VOŠ (Bc. nebo DiS.) nebo odborná způsobilost všeobecné sestry VŠ/VOŠ/SŠ (Bc. nebo DiS.) + specializace v oboru sestra
pro intenzivní péči (součástí vzdělávacího programu musí být modul PNP) nebo absolvovaný certifikovaný kurz „Ošetřovatelská péče o pacienta v přednemocniční neodkladné péči
a operační řízení přednemocniční neodkladné péče“ to platí pro všeobecné sestry, které studium dokončily po roce 2011,
- zdravotní způsobilost a bezúhonnost,
- uživatelská znalost práce s PC,
- komunikační schopnosti a schopnost týmové práce, přesnost, spolehlivost, pečlivost.


U absolventů oboru zdravotnický záchranář po roce 2018 požadujeme dle zákona roční praxi
na urgentním příjmu nebo na jednotce intenzivní péče.

NABÍZÍME:

- Platové zařazení dle platné legislativy, příplatek za práci ve výjezdové skupině a za směnnost,
- motivační osobní hodnocení,
- 6 týdnů dovolené,
- vstřícnost při plánování služeb,
- stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření a další benefity v rámci FKSP,
- podpora dalšího odborného rozvoje a vzdělávání,
- moderně vybavené školící středisko.

Své strukturované CV zasílejte hlavní sestře ZZS PK, paní Mgr. Janě Průchové na adresu jana.pruchova@zzspk.cz

 

Výjezdové středisko Stod ZZSPk vzniklo k 1.4.1994 založením ZS Plzeň-jih společně s výjezdovým střediskerm Blovice jako součást nemocnice s poliklinikou Stod.

Celý článek

Název Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Důvod a způsob založení

Zřizovatelem příspěvkové organizace je Plzeňský kraj. Jejím hlavním účelem je poskytování zdravotnické záchranné služby podle zákona č. 374/2011 Sb. o zdravotnické záchranné službě

Sbírka listin

Organizační struktura Organizační struktura
Kontaktní spojení Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, příspěvková organizace
Klatovská 2960/200i
301 00 Plzeň
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu Klatovská 2960/200i
301 00 Plzeň
Úřední hodiny pondělí - pátek 8.00 - 15.00 hod.
Telefonní čísla ZZSPK Plzeň         377 672 107
Fax Ředitel - 377 672 145
ZOS - 377 672 181
Adresa internetové stránky www.zzspk.cz
Elektronická adresa podatelny info@zzspk.cz
ID datové schránky 5uimvsq
Případné platby lze poukázat ČSOB
Číslo účtu: 772 559 293/0300
Identifikační číslo - IČO 45333009
Daňové identifikační číslo - DIČ CZ 45333009
Hlavní dokumenty Sbírka listin
Rozpočet Návrh rozpočtu 2024

Žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb.,
o svobodném přístupu        k informacím, v platném znění

Získání informace je možné na níže uvedené adrese ústně, písemně, elektronickou poštou a faxem:


Náměstek ředitele pro ekonomiku a provoz
Klatovská 2960/200i
301 00 Plzeň

tel.: 377 672 116
fax: 377 672 145
e-mail: petrajana.vachalova@zzspk.cz

Opravné prostředky ve vztahu k zákonu
č. 106/1999 Sb.,
o svobodném
přístupu k informacím

Proti rozhodnutí ZZS PK o odmítnutí žádosti může žadatel podat odvolání do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí o jejím odmítnutí. Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti předloží ZZS PK spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne jeho doručení.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů (DPO)

e-mail: dpo@zzspk.cz
Příjem žádostí a dalších podání

Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí lze prostřednictvím:

Asistentka náměstka ředitele pro zdravotní péči

Klatovská 2960/200i
301 00 Plzeň

tel.: 377 672 168
fax: 377 672 145
email: veronika.kuklova@zzspk.cz

Bližší informace k podání zde.

Přehled nejdůležitějších předpisů Předpisy a zákony ke stažení
  Zákon č. 374/2011 Sb., o zdravotnické záchranné službě
  Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách)
  Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce
  Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
  Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  Zákon č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti a specializované způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta
  Zákon č. 96/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání způsobilosti k výkonu nelékařských zdravotnických povolání a k výkonu činností souvisejících s poskytováním zdravotní péče (zákon o nelékařských zdravotnických povoláních)
  Zákon č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému
  Zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení (krizový zákon)
  Zákon č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy
  Zákon č. 127/2005 Sb., o elektronické komunikaci
  Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád
  Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění
  Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
  Zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
  Vyhláška č. 92/2012 Sb., o požadavcích na minimální věcné a technické vybavení zdravotnických zařízení a kontaktních pracovišť domácí péče
  Vyhláška č. 296/2012 Sb., o požadavcích na vybavení poskytovatele zdravotnické dopravní služby, poskytovatele zdravotnické záchranné služby a poskytovatele přepravy pacientů neodkladné péče dopravními prostředky a o požadavcích na tyto dopravní prostředky
  Vyhláška č. 99/2012 Sb., o požadavcích na minimální personální zabezpečení zdravotních služeb
  Vyhláška č. 55/2011 Sb., o činnostech zdravotnických pracovníků a jiných odborných pracovníků
  Vyhláška č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci
  Vyhláška č. 328/2001 Sb., o některých podrobnostech zabezpečení integrovaného záchranného systému
  Vyhláška č. 434/1992 Sb., o zdravotnické záchranné službě, v platném znění
  Vyhláška č. 240/2012 Sb., kterou se provádí zákon o zdravotnické záchranné službě
  Nařízení vlády č. 148/2012 Sb., o stanovení výše úhrady nákladů na připravenost poskytovatele zdravotnické záchranné služby na řešení mimořádných událostí a krizových situací ze státního rozpočtu
Sazebník úhrad za poskytování informací Úhrady k náhledu
Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.,
o svobodném
přístupu k informacím

Výroční zpráva 2018 dostupná ve sbírce listin

Výroční zpráva 2019 dostupná ve sbírce listin

Výroční zpráva 2020

Výroční zpráva 2021

Výroční zpráva 2022

Výroční zpráva 2023

Informace podle zákona č. 106/1999 Sb.,
o svobodném
přístupu k informacím

Za roky 2019 a 2020 nebyla podána žádná žádost o informace podle zákona.

 

Dne 1.12.2021 byla podána žádost o informaci ohledně škodních událostí zaměstnanců ZZSPK v r. 2020. Po výzvě k upřesnění dotazu a zaplacení min. částky za zpracování informace se již tazatel neozval.

 

Dne 3.12.2021 byla podána žádost o následující informaci:

  1. Poskytovala Vaše organizace zaměstnancům v období 2019 až 2021 příspěvek na pojistné smlouvy soukromého životního pojištění se spořící složkou uzavřené Vašimi zaměstnanci? Prosím o stručné vyjádření ano/ne.
  2. V případě kladné odpovědi žádám o poskytnutí obecných doplňujících informací (vždy ve vztahu k pojistným smlouvám soukromého životního pojištění uzavřených zaměstnanci Vaší organizace s pojišťovnou):
  1. kolik takových příspěvků jste průměrně poskytli v jednotlivých letech 2019, 2020 a 2021?
  2. kolik průměrně činila výše příspěvku zaměstnavatele v jednotlivých letech 2019, 2020 a 2021?
  3. měli zaměstnanci pobírající příspěvek zaměstnavatele na pojistné smlouvy, ve kterémkoli okamžiku období 2019 až 2021,  povinnost hradit pojistné nad rámec příspěvku zaměstnavatele? Prosím o stručné vyjádření ano/ne.

 Na tuto žádost byla dne 6.12.2021 zdarma podána informace:

  1. Ano, v období 2019, 2020 a 2021 poskytovala naše organizace zaměstnancům příspěvek na soukromé životní pojištění.
  1. V letech 2019, 2020 a 2021 jsme poskytli průměrně čtyři takové příspěvky.
  2. Výše příspěvku jednotlivým zaměstnancům v těchto letech činila průměrně 6.000 Kč/ rok.
  3. Ano, všichni zaměstnanci, kterým se příspěvek poskytl, si přispívají minimálně stejnou nebo vyšší částkou.

Za roky 2022 a 2023 nebyla podána žádná žádost o informace podle zákona.

   

Linku 155 použijte k přivolání záchranné služby, vždy pokud došlo k vážné poruše zdraví či přímému ohrožení lidského života.

Jedná se především o stavy tyto stavy a situace:

  • porucha dechu a vědomí
  • poruchy krevního oběhu, velká krevní ztráta
  • dopravní nehody
  • úrazy

Na linku 155 je správné zavolat i v případě, kdy si závažnosti stavu pacienta nejste zcela jisti. Operátorky a operátoři tísňové linky 155 jsou kvalifikovaní zdravotníci, kteří Vám pomohou situaci správně posoudit a najít pro pacienta nejlepší řešení.

Záchranná služba v Domažlicích zahájila svoji činnost v roce 1988 pod křídly domažlické nemocnice.

Celý článek